ponedjeljak, 11. travnja 2016.

POKUŠAJTE OVU OPROBANU DIJETU: Ljiljana Blagojević smršala 20 kilograma!









„Smršala sam 20 kilograma! To sam učinila zbog zdravlja“, otkrila je glumica. Baka trogodišnje Mione kaže da je imala veliku podršku supruga Siniše i ćerke Kaline Kovačević.



„Kalina mi je skrenula pažnju da se brzo umaram. Preporučila mi je da odem kod jednog poznatog doktora – kaže glumica.


Ljiljana otkriva da joj slatkiši nimalo ne nedostaju, već da je njena slabost masna, teška i začinjena hrana.

 
„Nikad nisam volela slatkiše. Imam drugi problem: volim kajmak, začinjeno, masno… Sve to smem da jedem, samo bez preterivanja“, rekla je glumica. Ljiljana je od jula do septembra bila na posebnom režimu ishrane, koji joj je doktor prepisao na osnovu analize krvne slike. Ona nije želela da otkrije koliko je imala kilograma pre dijete, a koliko sada, tvrdeći da se dame ne pitaju za godine i kilograme.


  „U određenim godinama debljina je teret za srce, bubrege i kretanje. Dođete u situaciju da ne možete da se sagnete i zavežete pertlu, vi ste poluinvalid. Bitno je da se odreknete navika koje nisu dobre, najpre one da jedete samo jednom u toku dana. Sada jedem pet puta dnevno i vodim računa da to bude zdrava hrana. Ne jedem meso svaki dan, određenim danima postim i biram namirnice koje regulišu loš holesterol. Sada mi je najveći cilj da zadržim ovu liniju“, zaključuje Ljiljana.

izvor:narodnamedicina.info

0 komentari:

Objavi komentar