ponedjeljak, 11. travnja 2016.

Čudesni napitak od celera: topi kamenac, uklanja holesterol i olakšava probavu

16-vel








Prema mišljenju istraživača, celer smanjuje nivo holesterola za čak sedam puta i to ako jedete samo dve stabljike na dan. Celer, takođe, pomaže u izlučivanju žučne kiseline koja uklanja holesterol iz tela.



Sok stabljike celera pun je hranjivih materija te spada među najzdravije tečnosti koje biste mogli uneti u telo. Zbog toga, uravnotežuje pH vrednost organizma koji je zbog industrijski prerađene hrane često zakiseljen. Pogledajte šta sve leči.

Listovi celera bogati su vitaminom A, dok su peteljke izvrstan izvor vitamina B1, B2, B6 i C, puni su kalijuma, folne kiseline, kalcijuma, magnezijuma, gvožđa, fosfora, natrijuma i esencijalnih aminokiselina. Tu su i biljni hormoni te vrlo vredna eterična ulja koja daju celeru specifičan miris. Ova ulja posebno dobro deluju na nervni sistem i umiruju.

Zanimljivo da je celer bogat natrijumom koji je drugačiji od soli koju obično koristimo u kuhinji. Naime, kuhinjska so sastoji se od netopivih anorganskih spojeva koje dovode do razvoja proširenih vena, oštećenja arterija i drugih bolesti. S druge strane, natrijum iz celera je topiv u vodi te ga telo može bolje iskoristiti te istovremeno održati hidratantnost ćelija.

Brojne koristi od celerovog soka

Za celer je poznato da sadrži barem osam vrsta antikancerogenih sastojaka. Istraživanje na Univerzitetu Ruflutgers u New Jerseyju pokazalo je da celer sadrži brojne sastojke koji sprečavaju širenje raka, kao što su acetilenici i fonolična kiselina. Koumarini su još jedna fitohemikalija koja sprečava štetan uticaj slobodnih radikala i tako služi u prevenciji razvoja raka debelog creva i želudca.

Snižava holesterol

Laboratorijska istraživanja pokazuju da butil ftalid, hemijski spoj iz celera, može pomoći u smanjenju LDL (lošeg) holesterola. Prema mišljenju istraživača sa Univerziteta u Chicagu, celer smanjuje nivo holesterola za čak sedam puta i to ako jedete samo dve stabljike na dan. Celer takođe pomaže u izlučivanju žučne kiseline koja uklanja holesterol iz tela.

Pomoć kod probave

Posebne hranjive materije iz vlakana celera pomažu pokretljivost creva. To celer čini prirodnim laksativom koji pomaže da se oslobodite zatvora. Pomaže opuštanju i nerava iscrpljenih farmaceutskim laksativima.



Diuretik

Kalijum i natrijum u celerovom soku su snažni regulatori koji stimulišu proizvodnju urina i tako pomažu kod oslobađanja tela od viška tečnosti.

Snižava krvni pritisak

Celer pomaže kod smanjenja visokog krvnog pritiska. Istraživanja pokazuju da svakodnevno pijenje celerovog soka tokom sedam dana može značajno pomoći u smanjenju krvnog pritiska. Spojevi pod imenom ftalidi pomažu kod opuštanja mišića oko krvnih sudova, šireći ih, te omogućavaju lakši protok krvi. Ftalidi smanjuju i nivo hormona stresa, koji, između ostalog, izazivaju sužavanje krvnih sudova. Neverovatno, ali celer ne snižava niski pritisak.

Nesanica

Minerali i eterična ulja u celerovom soku imau smirujući učinak na nervni sistem, što je korisno za one koje muči nesanica. Visok nivo magnezijuma pomoći će da se opustite i utonete u umirujući san.

Mršavljenja

Ispijanje celerovog soka tokom dana pomaže kod obuzdavanja želje za slatkim. Punite želudac, ali ne unosite  kalorije.

Eliminacija i prevencija nastanka kamenaca

Celerov sok je neverovatan eliminator toksina iz tela, pa tako pomaže u razbijanju i izbacivanju mokraćnih i žučnih kamenaca.

Zdrav seksualni nagon

Celerov sok biće od koristi onima koji pate od slabe seksualne želje, ali istovremeno ne uzrokuje neobuzdanu želju, kao što je slučaj s nekim farmaceutskim pripravcima. Celer balansira sistem. Celer se može slobodno mešati s drugim voćnim i povrćnim sokovima, na primer sokom šargarepe, jabuke ili krastavca.

Izvor: kucnilekar.com

1 komentari:

Анна Андреева kaže...

Kako sam vratila svog razvedenog muža uz dobru pomoć ljubavne čarolije dr. ALABE... Zovem se Isabella Ethan. Kad sam pročitao svjedočanstvo na internetu o tome kako dr. ALABA, najsjajniji i najmoćniji bacač uroka pomaže vratiti muža koji se razvodi, LJUBAVNIKA. Pitao sam se kako to može biti istina, jer su me mnogi u prošlosti iznevjerili bez ikakvog rezultata. Samo sam pustio post i krenuo po forumu. Na moju obavijest opet ispod, neka osoba je objavila i rekla provjereni bacač uroka. Nakon što je pročitala poštu, bio je to isti čovjek dr. ALABA o kojoj je govorila. Tako da nemam izbora nego stvarno provjeriti kako on radi. Bila sam potpuno shrvana kad me napustio moj voljeni suprug. Kao da je cijeli moj svijet nestajao u tuzi i boli. Znam da zvuči čudno, ali od svih čarolija koje sam kontaktirao, on je jedini koji je na mene ostavio dojam da sam toliko istinita i pouzdana. Više od njegovih riječi, vratio je mog muža i ostvario sve moje želje. Sada je vjeran, pazi na mene, svake nedjelje me nudi cvijećem, a često idemo u kino i restoran. moj muž je došao k meni i ispričao se za nepravdu koju je učinio i obećao da to više nikada neće učiniti. Od tada se sve vratilo u normalu. Moja obitelj i ja ponovno živimo sretno zajedno. Zauvijek ću biti zahvalan što sam svoj život pretvorio iz pakla u raj! vjerujem da tko god treba pomoć treba mu doći po pomoć. Neka te Bog i dalje koristi da spasi raskid. Svi koji imaju bračne probleme, probleme s razvodom, izgubljenog ljubavnika ili bilo kakve probleme u vezi, možete mu se obratiti (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(580) 373-2215

Objavi komentar