utorak, 1. ožujka 2016.

UZ 3 SASTOJKA DO SAVRŠENIH TREPAVICA ZA SAMO 7 DANA!

trepavice_ekstenzije_prije_poslije

VAZNA NAPOMENA:ne djeluje svaki prirodan lijek isto na svaku osobu,kod nekog je ucinkovit i pomogne mu u potpunosti  da se izlijeci ,a takode ima slucajeva da nekim osobama ne pomaze sve to zavisi od organizma osobe.Zato podijelite sa nama iskustvo ako ste pokusali sa konzumiranjem nekog lijeka tako cemo utvrditi kolika je stvarna ucinkovitost datog lijeka,a samim tim vasi pozitivni komentari ce ohrabriti i druge ljude da pokusaju sa prirodnim lijekovima rijesiti svoje probleme






Nisam bila blagoslovljena s dugim trepavicama, čak ni s maskarom ne mogu postići efekt punih, gustih i dugih trepavica.




Iskušala sam svaki trik iz knjiga, metodu s vazelinom i slično.

Dok je većini pomoglo, moje trepavice su ostale tvrdoglavo kratke.

Ipak, pronašla sam novi način da moje trepavice narastu i taj način definitivno funkcionira!

Potrebna su vam samo tri sastojka i malo strpljenja…

Recept za brži rast trepavica

U maloj posudi izmješajte u jednakim omjerima ove sastojke:

– 20 ml kokosovog ulja
– 20 ml vitamin E ulja
– 20 ml ricinusovog ulja



Možete za tu svrhu upotrijebiti male kutijice od krema za lice koje ste potrošili.

Dobro promiješajte ova tri ulja, dakle svaki neka čini jednu trećinu ukupne količine.

Promućkajte i svaku večer nanesite malu količinu smjese na gornju liniju trepavica (štapićem za uši ili nekom spužvastom četkicom).

Važno je da prije toga dobro očistite svu šminku s očiju i lica!

Ne trebate se obeshrabriti ako rezultate ne vidite odmah. Već nakon 1 tjedan imala sam vidljivo duže trepavice! Za totalni efekt, budite strpljive i ponavljajte proceduru nekoliko tjedana.

Ovo će vam pomoći da dobijete izgled koji ste oduvijek željeli.

Bila sam toliko oduševljena s rezultatima nakon tjedan dana da sam to morala podijeliti!

Izvor: Atma.hr

0 komentari:

Objavi komentar