nedjelja, 1. studenoga 2015.

Nejra Musić izliječila se od raka limfnih žlijezda: Spasile su me pozitivne misli i vedrina! -

Nejra Musić izliječila se od raka limfnih žlijezda: Spasile su me pozitivne misli i vedrina!







– Bio je to običan, školski dan kao i svaki drugi. Barem sam tako mislila. I onda se dogodilo nešto što mi je promijenilo život – počela je svoju priču 18-godišnja Sarajka Nejra Musić, sestra mladog bh. reditelja Kenana Musića.

Ova vesela i optimistična djevojka s 15 godina oboljela je od hočkina, tačnije tumora limfnih žlijezda. Sve se, govori Nejra, desilo veoma brzo, a oporavila se, zahvaljujući vjeri, podršci okoline i pozitivnim mislima.

Teški dani

– Dok sam se kupala, malo ispod vrata, osjetila sam veliku gutu, kao neka velika oteklina od uboda pčele. Odmah mi je bilo čudno. Na maminu inicijativu, brzo smo se zaputili u bolnicu – govori nam Nejra.



Nakon svih pretraga, kada su joj doktori saopćili da je pred njom velika borba protiv opake bolesti, ova mlada Sarajka nije posustala. Iako je bila pomalo nesvjesna situacije, Nejra je zadržala vedar duh i optimizam.

– Nekako sam to lakše prihvatila, jer sam to shvatila kao Allahovo iskušenje. Nije bilo svejedno, moram priznati, ali s obzirom na to da sam osoba koja je puna života, sve sam pokušavala pregaziti. Bolest nije bila skrivena od mene, ali nisam se željela previše zamarati s tim. Nisam razmišljala puno o tome, samo sam željela nastaviti sa svim svojim obavezama – kaže Musić.

Od samog početka, Nejra je znala da je to samo jedna, drugačija faza u njenom životu, koja će proći. Utjehu je pronalazila u čitanju…

– Moj prvi korak bio je odlazak na teške hemoterapije. Kapljice otrovnih lijekova, koje su tekle kroz mene. Muka i tuga je bila. Duge i tamne noći, ponekad hladne i teške… No, zagrljaj, topla riječ i čvrsta ruka bila je pored mene, u svakom trenutku tu su bila moja majka, otac i brat – govori nam Musić.

Podrška prijatelja na Facebooku, također, joj je mnogo značila u kriznim trenucima.

– Svi su istinski željeli moju pobjedu. Radovao me je svaki posjet prijatelja, pa makar i krišom ispod balkona. Često su mi stizale i poruke na Facebook od ljudi koje nisam znala. Vidjela sam da imam podršku i radila sam na tome da ih usrećim svojim osmijehom i da psihički ostanem jaka. I mogu vam reći, da mi je išlo od ruke – bila je iskrena Musić.

Vrijeme liječenja joj je, dodaje, sporo prolazilo, ali nije gubila nadu. Dok je prolazila kroz razne faze, hrabra djevojka ni u jednom trenutku nije skidala osmijeh s lica.

– Čak i kada sam primala hemoterapiju, znala sam stati na krevet, uzeti bocu i pjevati na sav glas. Iako sam tih dana prolazila kroz sve i svašta, nisam dala bolu da me slomi. Bila sam glavni psiholog, zabavljač svih mojih drugara iz bolnice da bismo što brže zaboravili sve bolne i teške dane – prisjetila se Nejra.

Trenutak kada je trebala primiti posljednju terapiju, dodaje, nikad neće zaboraviti.







– Posljednja terapija me toliko izmrcvarila, ali sam u inat njoj, ustala na noge, jer sam znala da je posljednja. Neću zaboraviti ni sve kontrolne, posljednje nalaze koji su davali dobre vijesti da sam izliječena. To je poseban osjećaj, koji definitivno ne mogu opisati – govori Nejra.

Jedini san

Njena poruka svim ljudima koji se bore s opakim bolestima jeste da nikad ne gube vjeru u sebe i da uvijek ostanu pozitivni.

– Živimo u 21. stoljeću i smatram da se sve stvari mogu prebroditi uz Božiju pomoć. Moj jedini san i želja jesu da moja porodica, prijatelji i svi ljudi ovog svijeta budu zdravi, pa onda sve ostalo. Da nikada niko ne doživi baš nikakvu bol, a ako već nešto moraju da prođu, neka kroz to probaju proći na najlakši mogući način. Najmanja sitnica u životu, ako vas zadesi, prođite je s osmijehom. Lakše će da bude – poručuje Musić, koja je iz svoje borbe izašla kao pobjednica.

Radionice s djecom oboljelom od raka

Nejra želi upisati Muzičku akademiju te ispuniti svoj san da postane profesorica solfeđa.

– Osim toga, već mjesec aktivno održavam svoje radionice s djecom oboljelom od raka, u okviru Udruženja “Srce za djecu koja boluju od raka”. Također, imamo radionice pravljenja nakita, a mjesečno ćemo imati i muzičku radionicu – kazala je Nejra
Muka i tuga je bila. Duge i tamne noći, ponekad hladne i teške… No, zagrljaj, topla riječ i čvrsta ruka bila je pored mene, u svakom trenutku tu su bila moja majka, otac i brat

- See more at: http://www.narodnamedicina.info/index.php/2015/10/31/nejra-music-izlijecila-se-od-raka-limfnih-zlijezda-spasile-su-me-pozitivne-misli-i-vedrina/#sthash.mV37qlM9.dpuf

0 komentari:

Objavi komentar